Sant Hilari Sacalm. L’Ajuntament de Sant Hilari ofereix una nova xerrada de treball sota el títol 'Com afrontar-te a una entrevista de feina'

Amb el lema Acciona’t, des de la regidoria de Joventut s’han organitzat dues sessions que tenen com a objectiu donar eines per la recerca de feina

L’Ajuntament de Sant Hilari Sacalm ofereix una nova xerrada de treball aquest dilluns 22 d’octubre. En aquesta ocasió, la sessió que es farà a la casa de Cultura de Sant Hilari porta per títol Com afrontar-te a una entrevista de feina. En el transcurs de la xerrada es donaran a conèixer algunes pautes a seguir a l’hora d’afrontar una entrevista per a una nova feina.  La sessió d’aquest dilluns començarà a les set de la tarda i es previst que s’allargui fins a dos-quarts de nou del vespre.

Aquesta és la segona sessió ja que el dilluns 15 d’octubre es va celebrar una xerrada que portava per títol Eines per la recerca de feina. Aquestes xerrades de treball s’emmarquen dins el projecte Acciona’t de la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Sant Hilari.

Aquelles persones que hi vulguin assistir només cal que s’apuntin a través del mail Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o bé a la casa de Cultura (972866456). Les sessions són totalment gratuïtes i estan obertes a tothom.