Banyoles. Entren en funcionament les barques de rem de l’Estany de Banyoles

Des d’aquest divendres a la tarda, i coincidint amb la Festa Major, l’Estany de Banyoles recupera les barques de rem després d’acabar aquest divendres mateix tots els tràmits. Són un total de 8 barques i són de color blanc i blau. A mitjan del 2013 es preveu arribar al total de 20 barques previstes.

Tothom que ho desitgi podrà llogar les barques de rem per 5 euros per persona i hora. A la barca hi caben 4 persones però com a màxim n’hauran de pagar 3. Els tiquets es podran comprar a l’oficina de turisme de Banyoles, la pesquera número 10. Després el tiquet s’haurà d’entregar a una persona que farà les funcions de mariner.

El mariner ajudarà a pujar i a baixar les persones de les barques. A més, explicarà les instruccions com ara no ocupar el camp de regates, que no es pot desembarcar en cap lloc a part de l’embarcador o tornar en cas de sentir la sirena d’emergències.