Cassà de la Selva. Concert de Sta Cecília a Cassà

La cantata EL PERGAMÍ DE PEDRA, d'Albert Bosch al Concert de Sta. Cecília a Cassà.

Cassà és terra de músics i té per costum celebrar la festa de Santa Cecília, patrona de la música, amb un destacat concert.

La Jove Orquestra de Cassà, el Cor de la Universitat de Girona i la Coral Infantil de l'Escola de Música la Flauta Màgica proposen un interessant programa per aquest diumenge, dia 23 a les 12 del migdia al Teatre del Centre Recreatiu (Plaça de la Coma).

En el programa hi destaca la interpretació de la cantata basada en diverses llegendes de Girona "El Pergamí de Pedra" obra composada per l'Albert Bosch, que a més és el director de la JOC.

La JOC va ser creada el 1997 i està integrada per estudiants de vent i corda de Cassà i els pobles de la rodalia.

El programa:

JOVE ORQUESTRA DE CASSÀ (Secció Inicis, dirigida per Neus Cuenca)

 Pavane (Susato)
 Est ist ein ros entsprungen (Praetorius)
 Jeux d'enfants (Cirque du Solei)

JOVE ORQUESTRA DE CASSÀ (Dirigida per Albert Bosch)

 Música aquàtica (Teleman)

page1image11144page1image11464
JOC, COR DE LA UDG, CORAL INFANTIL DE L'ESCOLA LA FLAUTA MÀGICA. Amb Francesc Montero (narrador)

 El pergamí de pedra (Bosch)

Preu de l'entrada: 3€

Fitxer adjunt: 1416560403NotaPr Aj Cass_20nsantacecilia.pdf