Llagostera. Llagostera presenta la programació de teatre i concerts per la temporada 2012-2013

L’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Llagostera ha donat a conèixer aquest divendres la programació de Teatre i espectacles de carrer i el V Cicle de Concerts Lacústica per la temporada 2012-2013.

La temporada teatral 2012-2013 inclou espectacles infantils i per a adults de companyies professionals i amateurs. Cal destacar que les companyies de teatre locals presenten fins a 7 espectacles diferents, mostra evident de la gran activitat teatral que es viu actualment a Llagostera. La temporada també inclou els espectacles que formaran part del cicle Escenaris 2013 de Teatre al Gironès. Dins aquest cicle hi podrem trobar els espectaclesZirocco de la companyia Cascai, i Dies de vi i de roses de la companyia Baulida Burset.

Conjuntament també es presenta el cinquè cicle de concerts LACÚSTICA – música de prop.

D’ara i fins el mes de maig de 2013, s’oferirà una programació variada de música clàssica, jazz, cant i dansa. Aquesta programació ha estat realitzada per una comissió integrada per vilatans afeccionats o vinculats a l’Escola de Música de Llagostera.

El cicle comptarà amb presències destacades com la Orquestra de Cambra de l’Empordà, Ensemble Athenea, Esclat Gospel Singers o les cantants líriques Maite Mer i Gina Reyner.

L’Àrea de Cultura ha editat un llibret on hi ha tota la programació de la temporada. Per a més informació i venda d’entrades es pot consultar www.llagostera.cat.

Trobareu el llibre a http://www.llagostera.cat/municipi/cultura/pdf/teatre_musica_2012_13.pdf