Palafrugell. Palafrugell debatrà sobre el POUM amb la ciutadania el proper dissabte 27 d’octubre

Continua el procés de participació per a la redacció del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal de Palafrugell que té la voluntat d’implicar en el resultat final al conjunt de la ciutadania. Així doncs, amb l’objectiu que el nou Pla contribueixi a la millora de la qualitat de vida dels vilatans, es convida a participar activament en aquest procés als veïns i veïnes del municipi.

Un moment destacat serà el debat ciutadà que es realitzarà el proper dissabte 27 d'octubre, al Centre Municipal d'Educació (carrer Bruguerol, 12), de les 10 del matí a les 2 del migdia. Aquesta reunió constarà de dues parts; la primera, tindrà com a eix central una explicació dels objectius generals del nou POUM; la segona, servirà per escoltar les propostes i recomanacions dels assistents respecte els principals temes del Pla (desenvolupament econòmic, equipaments i habitatge, mobilitat i espai públic, protecció de valors arquitectònics i paisatgístics, etc.).

El Ple de l'Ajuntament del passat 25 de setembre, va aprovar l'Avanç del nou POUM. Durant el termini de 2 mesos, fins al 10 de desembre, aquest expedient es sotmet a informació pública. La informació es pot consultar via web a través de http://poum.palafrugell.cat o presencialment a l’Oficina Tècnica del Pla, ubicada a l'avinguda Josep Pla, 9, als baixos de l'edifici de l'Ajuntament.

En el nou text es dissenya un Palafrugell fins l’any 2032, tenint en compte les peculiaritats del municipi, el context actual i les previsions de futur, adaptant-se a les noves legislacions urbanístiques i als plans urbanístics i territorials jeràrquicament superiors.