Riudellots de la Selva. Riudellots de la Selva vol potenciar l'ús de la sala infantil de la Biblioteca Municipal

S'ha millorat l'espai amb nou mobiliari, un nou etiquetatge  i s'ha ampliat el fons de llibres

Amb la voluntat de millorar i estimular l'ús de la sala infantil de la Biblioteca Municipal de Riudellots de la Selva, l'Ajuntament hi ha fet un seguit de millores per tal de fer-la més acollidora, agradable i còmode.

En aquest sentit s'hi ha col·locat nou mobiliari entre el que destaca un expositor piramidal de novetats, un sofà per adults, cadires infantils i un matalàs tou pel terra amb coixins i pufs, entre d'altres.

Així mateix s'està treballant en la millora de la senyalització, etiquetatge i classificació del fons, separant les franges d'edats dels nens per cicles i colors.

'La secció de literatura juvenil també es dividirà per gèneres (amor, aventures, fantasia, intriga, etc.) per tal de facilitar-ne la cerca i l'elecció', tal com ha explicat Albert Dubé, bibliotecari de la Biblioteca Municipal Anna Nadal Serra.

Paral·lelament a aquest etiquetatge, es preveu augmentar considerablement el fons de llibres juvenils i infantils ja sigui a través de donatius o bé amb directament amb compra de llibres.

Per a donar a conèixer les millores i fomentar l'ús d'aquest espai s'han organitzat diverses visites amb l'escola tal i com ha explicat l'alcaldessa Montserrat Roura.