Riudellots de la Selva. L’Ajuntament de Riudellots porta a terme millores al casal de jubilats

L’equip de govern de Riudellots de la Selva ha dut a terme diverses millores al casal de jubilats d’aquesta població, ubicat a la planta inferior del mateix edifici consistorial. El casal de jubilats ha incorporat diversos equipaments entre els quals hi ha una pantalla gran on es projectaran documentals i vídeos que despertin un cert interès en aquest col·lectiu.

L’alcaldessa de Riudellots de la Selva, Montserrat Roura, ha explicat que “les millores que s’han incorporat en aquest espai destinat a aquest col·lectiu els permetrà fer-hi activitats que fins ara no podien ja que no disposàvem ni dels equipaments ni de les condicions”. En aquest sentit, Roura ha assenyalat que entre els nous equipaments que s’han adquirit hi ha una pantalla gran on es podran projectar imatges quan s’hi realitzin xerrades i conferències. Fins ara, els membres del casal de jubilats s’havien de traslladar en una sala polivalent annexa a l’hora de projectar imatges. Ara, amb la incorporació de tot aquest nou equipament això ja no passarà i els membres del casal de jubilats podran utilitzar la mateixa sala de jocs de taula i lleure per realitzar-hi conferències.

El casal de jubilats de Riudellots de la Selva compta amb una sala polivalent, que utilitzen per a les sessions de ball; una sala de jocs de taula i d’oci en general, que compta amb servei de cafeteria, i, ara també, incorpora un espai destinat a la projecció de documentals i vídeos que despertin un interès per aquest col·lectiu.