Quart. Quarta Fira del Joguet Antic i de Col·lecció a Quart, l'1 de novembre

El dia 1 de Novembre (festivitat de Tots Sants) i durant tot el dia, l’Ajuntament de Quart (el Gironès) organitza la Quarta Fira del Joguet Antic i de Col.lecció. Hi haurà rècord d’expositors i s’espera acollir un gran nombre de visitants, que augmenta en cada edició i consoliden la Fira de Quart com una de les més populars. Més de 40 expositors vinguts d’arreu de Catalunya, España y França, es reuniran al local social de Quart per rebre la visita de col·leccionistes i interessats en comprar, vendre o intercanviar, enmig d’un ampli repertori de joguets de totes les époques i per totes les edats. Cotxes, slot, motos, camions, trens, nines, figures, soldadets, robots, jocs de sobretaula, etc., i marques com Famosa, Rico, Payá, Dinky, Lego, Playmobil, Tente, Scalextric, Joal, Madelman, Geyperman, Exin, etc. Tot un reguitzell de joguets encisadors que, de ben segur, ompliran les ansies dels col·leccionistes i visitants en general. La FIRA DEL JOGUET ANTIC I DE COL-LECCIÓ DE QUART compta amb el suport del Museu del Joguet de Catalunya de Figueres i del Museu d’Història de la Joguina de Sant Feliu de Guíxols.