Girona. Comencen les darreres actuacions del Pla d’asfalts 2012 de l’Ajuntament de Girona

Aquesta setmana afectaran la circulació del carrer de la Planura, de l’avinguda de la Font de la Pólvora i de la ronda de Peius Pascual

Aquesta setmana han començat les darreres actuacions emmarcades en el Pla d’asfalts 2012 que ha portat a terme l’Ajuntament de Girona aquest any amb l’objectiu de millorar la pavimentació de diversos carrers de la ciutat. Es tracta de les obres de reposició del paviment asfàltic de trams dels carrers de la Planura, a Vila-roja; de l’avinguda de la Font de la Pólvora, i de la ronda de Peius Pascual, a Montjuïc, que es farà divendres.

La setmana que ve es faran les obres de reposició del paviment asfàltic de trams de la carretera de Montjuïc a Pont Major i del carrer de Maluquer Salvador, dilluns i dimarts respectivament, i de reposició del paviment de formigó de trams del carrer de la Muralla (dimecres i dijous) i del carrer de la Riera de Can Camaret (dijous i divendres).

A més d’aquestes actuacions de pavimentació, s’eliminaran els reductors de velocitats de la carretera de Montjuïc i del carrer de la Universitat de Girona.

Afectacions