Figueres. La ciutat cedeix un local a l'Associació d'Ajut als Malalts d'Alzheimer i Afectats de Figueres

L’alcalde de Figueres, Santi Vila, ha oficialitzat aquest matí la cessió gratuïta  d’un local a l’Associació d’Ajut als Malalts d’Alzheimer i Afectats (AMA) perquè l’entitat hi ubiqui la seva nova seu.

El local -situat al carrer Pere III, 93 bloc A- té una superfície útil de 330,6 metres quadrats i l’entitat en té la cessió per als propers trenta anys. Realitzat aquest últim pas, l’AMA començarà els tràmits i les obres necessàries per a l’adequació del local. Uns treballs que aniran a càrrec de l’associació.
L’alcalde de Figueres, Santi Vila, destaca la importància de la signatura del contracte. “Es tracta d’una iniciativa molt important per la ciutat i els seus ciutadans. L’AMA és una entitat que des de la seva creació s’ha convertit en un referent a la ciutat per la seva tasca assistencial” explica Vila, qui afegeix que “les administracions hem d’ajudar dins les nostres possibilitats a entitats com aquesta que tenen una funció social molt important.
La signatura del contracte s’ha fet aquest matí a l’Alcaldia amb la presència de Mª Teresa  Figueras Portas, presidenta de l’Associació d'Ajut als Malalts d'Alzheimer i  Afectats.