Llagostera. Una nena de Llagostera finalista al 10è concurs internacional de dibuix infantil organitzat per Aqualia

L’alcalde ha lliurat el premi a Júlia Galiano, de l’Escola Lacustària,  que ha resultat finalista entre els més de 29.000 mil alumnes que s’han presentat en l’edició d’aquest any a nivell internacional

163 nens i nenes de Llagostera han col·laborat amb la seva  participació amb la Fundació Theodora i portaran somriures als nens hospitalitzats

L’Ajuntament de Llagostera i l’empresa aqualia confirmen l’èxit de la desena edició del Concurs de Dibuix Infantil que l’empresa celebra amb motiu del Dia Mundial de l’Aigua, que es va commemorar el 22 de març. Aquest any han presentat els seus dibuixos un total de 29.000 escolars de 3r i 4rt de Primària, procedents de col·legis de l’estat espanyol, Portugal, República Txeca, Mèxic i Xile, dels quals 163 han estat de dues escoles de Llagostera: Puig de les Cadiretes i Lacustària, un 52% més que l’any passat.

L’alcalde Fermí Santamaria, acompanyat de la responsable del Servei Municipal d’Aigües, Marta Rovira, ha lliurat el premi, un puzle educatiu del món, a la finalista Júlia Galiano,  alumna de l’Escola Lacustària de 9 anys d’edat i un val per a poder participar gratuïtament a qualsevol dels tallers de Belles Arts que organitza l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament.

Amb el lema del certamen d’aquest any, “Un excel·lent per a tu, un excel·lent per al planeta” el Servei Municipal d’Aigües ha volgut seguir difonent entre els més joves la importància de portar a terme hàbits responsables amb l’aigua, ja que això redundarà en la conservació i sostenibilitat del recurs. “Ens agradaria que aquest missatge arribi als més joves – mitjançant els seus dibuixos – fins al conjunt de la societat”, ha explicat Marta Rovira.

Els participants en el concurs no només han optat als premis, sinó que a més han col·laborat amb una causa solidària. aqualia ha lliurat 4.000 euros a la Fundació Theodora en nom dels 29.000 nens que amb els seus dibuixos han participat en aquesta edició. La Fundació Theodora treballa perquè els nens hospitalitzats no s’oblidin de somriure, gràcies a la visita dels Doctors Somriure.

L’Ajuntament de Llagostera i aqualia agraeixen a tots els nens participants la seva creativitat, implicació i esforç, i informen que seguiran desenvolupant iniciatives com aquesta que difonguin el sentit de responsabilitat, que el conjunt de la societat ha de desenvolupar respecte l’ús de l’aigua, a través dels més joves.