Santa Coloma de Farners. La Biblioteca Joan Vinyoli acull la presentació del nou mapa excursionista del Montseny

A Montseny 2.0 s’hi detallen 60 itineraris i es localitzen 100 indrets d’interès natural, patrimonial i turístic. La presentació, que està organitzada pel Centre Excursionista Farners, anirà a càrrec de l’autor del nou mapa excursionista del Montseny, Pako Crestas.

Els 60 itineraris es poden descarregar en fitxes gratuïtes, així com els tracks, al web www.pakocrestas.com, concretament a la secció Pako Tresc. L'autor del mapa apropa el lector a una selecció de les millors excursions i les millors imatges per animar-lo a conèixer una mica més aquest entranyable massís, veritable bressol de l'excursionisme a Catalunya.

Pako Sánchez, conegut com a Pako Cresta es un muntanyenc tocat no només per la dèria de les muntanyes, també té la de divulgador i animador de les mateixes, bona prova ens són tres mapes editats per Piolet i catorze llibres editats per Cossetània, Desnivel, Oikos-tau o pel mateix autor. Els mapes del Montseny i Pre-Pirineu estan complementats amb unes fitxes detallades de cada itinerari descarregables en format PFD. També és autor de la ruta Caracremada.

La presentació es farà aquest divendres, 19 d’octubre, a les 20:00 h.

Gabinet de Premsa

Regidoria de Comunicació