Girona. La Biblioteca Antònia Adroher acull demà la 7a Jornada de Biblioteques Escolars

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, clourà la jornada

La Biblioteca Antònia Adroher acull demà la setena Jornada de Biblioteques Escolars, una jornada de formació i intercanvi adreçada a tots els centres educatius i entitats de la ciutat interessats en la biblioteca escolar, que tindrà lloc de les 9 a les 13.30 h. L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, serà l’encarregat de cloure la jornada.

L’objectiu de la trobada és oferir un espai de formació i intercanvi entre els membres dels diferents centres educatius per tal de millorar l’acció desenvolupada per cadascun d’ells, augmentar el coneixement d’experiències que s’estan portant a terme, intercanviar aquestes experiències i dissenyar noves estratègies comunes de treball. L’expert Jaume Centelles pronunciarà la ponència central de la jornada, titulada “Biblioteca escolar de qualitat, utopia o il•lusió”, sobre com poder mantenir i fer créixer la biblioteca amb pocs recursos.

En aquesta edició, a més, s’han introduït alguns canvis atenent els comentaris rebuts en les darreres jornades: s’han canviat els tallers per una exposició de bones pràctiques, s’ha mantingut la realització d’una taula rodona sota el títol “La biblioteca escolar: pocs recursos i moltes idees” i es finalitzarà la jornada amb l’atorgament dels premis Activa la Biblioteca.

A la jornada hi assistiran responsables de les biblioteques escolars de la ciutat de Girona, representants dels equips directius dels centres educatius, els serveis municipals implicats en el projecte i representants del Centre de Recursos Pedagògics del Gironès i d’entitats interessades en la biblioteca escolar. Enguany s’ha optat per realitzar la jornada durant el primer trimestre de curs perquè serveixi com a inici de la col·laboració amb tots els centres, atès que també es programaran altres accions formatives durant el curs.

Programa de la Jornada