Blanes. Convocatòria d'inauguració de l'exposició 'Consum: punt de trobada'

L’Ajuntament de Blanes i l’Agència Catalana del Consum de la Generalitat de Catalunya coorganitzen l’exposició Consum: punt de trobada que s’inaugurarà el proper dimecres, 17 d’octubre de 2012, a les 17’00 h ubicada a la plaça dels Dies Feiners de Blanes (darrera l’edifici de l’Ajuntament de Blanes).

La inauguració anirà a càrrec de l’alcalde de Blanes, Josep Marigó i Costa, i del director de l’Agència Catalana de Consum, Alfons Conesa i Badiella. També assistiran a l’acte oficial regidors de l’Ajuntament de Blanes, així com representants de les entitats comercials del municipi.

L’exposició Consum: punt de trobada mostra als visitants l’estructura del consum a Catalunya, un model que protegeix a les persones consumidores, i que vol potenciar el consum crític i reflexiu. Es tracta d’una mostra formada per dos contenidors que dibuixa un recorregut dividit en cinc zones interactives.

L’exposició es podrà visitar de dilluns a diumenge, des de les 10.00 fins a les 21.00 h a la plaça dels Dies Feiners de Blanes fins el 30 d’octubre de 2012.

CONVOCATÒRIA DELS MITJANS DE COMUNICACIÓ

ACTE: Inauguració Exposició Consum: punt de trobada

DIA: Dimecres 17 d’Octubre de 2012

HORA: 17.00 hores