Canal Ajuntament

La tercera edició de la iniciativa «Beu-te el museu» uneix dotze cellers i dotze museus de la demarcació de Girona

Dotze museus i dotze cellers de la demarcació de Girona programen el tercer cicle de visites combinades amb tast de vins de la DO Empordà durant els caps de setmana del mes d’octubre. La proposta ofereix tres-centes places al preu de 22 euros per persona i incorpora la participació de cinc museus i quatre cellers respecte l’edició anterior.

 

Entre el 5 d’octubre i el 27 d’octubre té lloc el cicle d’activitat «Beu-te el museu», la iniciativa que el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona impulsa des dels clubs de màrqueting de Cultura i Identitat i la Ruta del Vi DO Empordà per promocionar de manera combinada l’oferta museística i l’enoturisme de la destinació de la Costa Brava entre el públic de proximitat durant la tardor. La proposta busca intercanviar públics interessats entre el món de la cultura i l’enologia fora de la temporada turística amb l’objectiu de fomentar la desestacionalització. 

Aquesta proposta posa de manifest la interrelació dels espais museístics amb el món i sector vitivinícola local i dona com a resultat la creació d’una proposta turística inèdita, combinada i vivencial. Per part del sector cultural participen en les activitats el Museu de la Pesca, el Castell Gala - Salvador Dalí, el Museu d’Arqueologia de Catalunya d’Empúries, el Museu d’Arqueologia de Catalunya d’Ullastret, el Museu d’Arqueologia de Catalunya de Girona, el Terracotta Museu de Ceràmica, el Museu del Cinema, la Canònica de Vilabertran, el Museu de la Mediterrània, la Casa Natal de Salvador Dalí, el Museu d’Història de Sant Feliu de Guíxols i el Museu Rural de Vilademuls, els cinc darrers noves adhesions a la campanya. 

Per part del sector vitivinícola, els cellers de la DO Empordà que hi participen són Perelada, Vinyes d’Olivardots, Espelt Viticultors, Pere Guardiola, Mas Llunes, La Vinyeta, Martí Fabra, Vinyes dels Aspres, Oliveda, Arché Pagès, Clos d’Agon i Mas Pòlit, els quatre darrers recentment incorporats a l’activitat. 

Cada activitat programada té una capacitat d’entre vint i trenta persones i un preu fix unitari de 22 euros. Des del 4 de setembre s’han posat a la venta tres-centes entrades que es poden adquirir a través de la plataforma costabrava.koobin.com. A vint dies de l’inici de la campanya, s’ha fet la venda del 50 % de les entrades disponibles. 

La segona edició de «Beu-te el museu» va registrar 190 participants i va assolir el 72 % d’ocupació en les dotze activitats programades dins del cicle. 

Aquesta iniciativa se suma a altres campanyes promocionals que l’entitat organitza durant l’any per desestacionalitzar la temporada, impulsar la cooperació entre subsectors i estimular la creació de nous productes i serveis de qualitat per a les destinacions de la Costa Brava i el Pirineu de Girona. 

 

CALENDARI BEU-TE EL MUSEU 2024

 


Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409

Top Desktop version