Olot. 10 anys de la Fira d’Entitats a Olot

La Fira d’Entitats és una proposta de l’Àrea d’Atenció a la Comunitat del Consorci d'Acció Social de la Garrotxa adreçada a les associacions sense ànim de lucre, que té com a objectiu donar a conèixer els projectes i serveis que els diferents col•lectius ofereixen a la població; i alhora, un espai per interrelacionar-se entre elles, ja que algunes porten a terme projectes conjuntament. Les entitats, a part de mostrar públicament qui són i què fan, també volen transmetre que el que fan és important per a la cohesió social a la ciutat.
La Fira d'entitats ja fa 10 anys que se celebra, i durant tot aquest temps ha tingut diferents escenaris: el Firal, l'Hospici, dins del recinte de la Fira sectorial de Sant Lluc... Aquest 2012, la ubicació escollida serà el centre de la ciutat, concretament a la plaça Major, durant el cap de setmana del 20 i 21 d'octubre.
Les prop de 30 associacions de diferents àmbits de treball (culturals, socials, de lleure, de cooperació...) han organitzat una programació d'activitats per aquests dos dies diversa i variada.
Per commemorar l’efemèride, el dissabte 20, a les 7 de la tarda, s’estrenarà la cançó dels 10 anys de la Fira d'Entitats, versionada pel grup de Les Preses Bufa tu que jo no puc a partir de la informació que els han fet arribar les entitats, i que servirà per realitzar in situ un entitatsmob.