Girona. S’obren les inscripcions per participar a la primera edició de les Lligues d’Esport de Lleure Intermunicipals 2012-2013

El termini per inscriure’s a la competició, organitzada per l’Ajuntament de Girona conjuntament amb altres ajuntaments, s’acabarà el divendres 19 d’octubre

Ja estan obertes les inscripcions per participar a la primera edició de les Lligues d’Esport de Lleure Intermunicipals 2012-2013, que estan organitzades per l’Ajuntament de Girona conjuntament amb els ajuntaments de Celrà, de Fornells de la Selva, de Quart, de Sant Gregori, de Sant Julià de Ramis, de Sarrià de Ter i de Vilablareix. El termini per inscriure’s s’acabarà el divendres 19 d’octubre a les 14 h. Per fer les inscripcions cal adreçar-se a la Secretaria de les Lligues, al Servei Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Girona, ubicat al Pavelló Municipal Girona-Fontajau.

Les Lligues d’Esport de Lleure Intermunicipals s’adrecen al col•lectiu d’adults, amb l’objectiu de donar una àmplia oferta de competicions de lleure. Les diferents disciplines en les quals es pot competir són les següents: futbol sala, futbol-7, bàsquet, tennis i pàdel. Aquestes lligues tenen com a objectiu apropar l’activitat física a tota la ciutadania i alhora reforçar els lligams entre les poblacions veïnes, aconseguint així un dels propòsits de l’actual govern de la ciutat, que és implicar els municipis de l’entorn de Girona en l’organització d’esdeveniments esportius.

Podeu consultar més informació relativa a les Lligues al web http://www.girona.cat/esports