Girona. L’Ajuntament de Girona explicarà la seva experiència a la jornada sobre la Directiva de serveis organitzada per la Universitat de Girona

La tinenta d’alcalde i regidora de Promoció i Ocupació, Marta Madrenas, farà una ponència durant l’acte, que tindrà lloc el dimecres 17 d’octubre

La tinenta d’alcalde i regidora de Promoció i Ocupació, Marta Madrenas, participarà dimecres 17 d’octubre a la jornada “La Directiva de serveis: valoració de la seva implementació”, organitzada pel Centre de Documentació Europea de la Universitat de Girona i Europe Direct, amb la col·laboració de la Comissió Europea. La jornada tindrà lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de Girona, de les 9 h a les 13.30 h.

La regidora Marta Madrenas exposarà l’experiència de l’Ajuntament de Girona en relació amb l’adopció i l’aplicació de la Directiva 2006/123/CE del Parlament Europeu i del Consell de 12 de desembre de 2006, relativa als serveis en el mercat interior.