Consell Comarcal de la Selva. El Consell Comarcal i l’Ajuntament de Vidreres organitzen una caminada guiada per conèixer la Ruta dels pantans d’en Llobet

El Consell Comarcal de la Selva i l’Ajuntament de Vidreres han organitzat conjuntament una caminada guiada per conèixer la Ruta dels pantans d’en Llobet. Aquesta sortida, que es farà el dissabte 13 d’octubre, s’emmarca dins del projecte SELWA, un compromís amb l’aigua.

La caminada guiada, que s’iniciarà a les deu del matí al davant del pavelló esportiu de Vidreres, té un recorregut circular de 9,1 quilòmetres i és de baixa dificultat. Els participants recorreran la Ruta dels pantans d’en Llobet passant per la zona agrícola del pla de Vidreres, el castell de Sant Iscle, els pantans d’en Llobet, la torre d’en Llobet i tornaran entre camps de conreu al mateix punt de sortida. Al final del recorregut, l’Ajuntament oferirà un refrigeri per a tots els assistents.

En el transcurs d’aquesta activitat, el regidor de Promoció Econòmica, Jordi Gómez, i el regidor de Medi Ambient, Eduard Adrobau, presentaran els Senders Locals de Vidreres. El regidor de Promoció Econòmica, Jordi Gómez, ha explicat que “es tracta d’unes rutes senyalitzades que recorren diferents llocs d’interès natural i patrimonial propers al municipi, i que recentment l’Ajuntament ha arranjat i senyalitzat de nou”.