Riudellots de la Selva. L’Ajuntament de Riudellots ha dut a terme una sèrie de millores a l’entorn del centre de serveis 'El Lliri Blau'

L’equip de govern, que lidera Montserrat Roura ( CiU), ha dut a terme una sèrie de millores a l’entorn d’aquest centre de Dia, que va inaugurar el conseller de Benestar Social i Família el març de l’any passat. S’ha millorat els accessos al centre, l’entorn paisatgístic, l’aparcament,  i també s’hi ha instal·lat un porter automàtic.

L’Ajuntament de Riudellots de la Selva ha dut a terme una sèrie de millores a l’entorn del centre de serveis El Lliri Blau en els darrers mesos. L’alcaldessa de Riudellots de la Selva, Montserrat Roura, ha explicat que aquesta actuació ha consistit bàsicament en la millora dels accessos al centre.

En el marc d’aquesta actuació s’ha instal·lat una tanca vegetal que separa el centre de dia amb la parcel·la adjacent, que pertany a un particular. A més, s’hi ha incorporat un aparcament per tal de preservar la seguretat dels vehicles dels treballadors o familiars del mateix centre. Entre les actuacions incloses en aquest projecte destaca la incorporació d’un porter automàtic, l’adequació del terra exterior i la plantació d’uns arbustos en tot l’entorn del centre.

L’alcaldessa de Riudellots, Montserrat Roura, ha valorat molt positivament les millores que s’han dut a terme en el centre de dia de Riudellots. Per Roura, és fonamental que tant els treballadors, com els usuaris i, els familiars dels usuaris disposin d’uns bons serveis i, alhora, gaudeixin de l’entorn amb la màxima seguretat possible al centre.

L’equip de govern de Riudellots de la Selva (CiU) ha invertit un total de 34.045,54€ per a les obres de millora d’aquest centre de serveis per a la gent gran de Riudellots de la Selva.