Hostalric. El ple d’Hostalric adjudica la construcció de tres pistes de pàdel i dues de tennis al Club Pàdel Hostalric

El projecte de construcció de tres pistes de pàdel i dues de tennis a la zona esportiva d’Hostalric va fer un pas més en el passat ple ordinari quan es va adjudicar la seva construcció al Club Pàdel Hostalric. El consistori hostalriquenc valora molt positivament el fet que hagi estat una entitat del propi municipi la que s’hagi involucrat tan en la construcció com en la gestió d’aquestes instal·lacions pels propers anys.

Aquesta entitat es va presentar al concurs de licitació i ha obtingut 91 dels 100 punts possibles. Les tres pistes de pàdel seran prefabricades i tindran una dimensió unitària de 10m x 20m, amb una superfície total d’uns 750m2.

Les dues pistes de tennis tindran una dimensió unitària de 18,00 m x 36,00 m i ocuparan una superfície total d’uns 1.400m2.

Aquesta actuació avança en la direcció de dotar de serveis a la zona esportiva municipal on actualment hi ha un cap de futbol de gespa artificial, dos pavellons i la piscina municipal.

Gabinet de Comunicació

Ajuntament d’Hostalric