Hostalric. L’Ajuntament d’Hostalric aprova la licitació del projecte d’interpretació del Castell d’Hostalric

En el passat ple municipal, el consistori d’Hostalric va decidir engegar el procés de licitació del projecte de millora, visita i acolliment de visitants al Castell d’Hostalric. Aquesta part del projecte de rehabilitació d’un dels actius culturals, patrimonials i històrics de la vila va encaminada a convertir-se en una peça clau que permeti als visitants del Castell conèixer i valorar aquest emplaçament singular.

En concret, el projecte està destinat a incidir en la millora de la comprensió tècnica i història del monument, així com provocar la reflexió sobre l’ús i control històric i contemporani del territori arribant a tots els públics amb rigor i emoció i, alhora, respectant els criteris de cura científica de la restauració.

Les actuacions d’aquesta fase del projecte afecten sobretot al Cos de Guàrdia, al Polvorí Gran i a la Galeria a prova de bomba.

Gabinet de Comunicació

Ajuntament d’Hostalric