Salt. La Policia Local de Salt investiga l'origen de la fotografia d'una bandera de l'estat islàmic a l'entrada de Salt que ha estat penjada a les xarxes socials

Les investigacions no descarten que podria haver estat col•locada per elements xenòfobs buscant alterar la convivència.

La policia local de Salt investiga l’origen de la imatge d’una presumpta bandera de l’Estat Islàmic, que dissabte passat  va ser penjada a les xarxes socials. La policia no descarta cap hipòtesi, però una de les línies d'investigació apunta a que la imatge  que mostra la bandera a l’entrada de Salt des de Bescanó- va ser col.locada per elements xenòfobs que busquen alterar la convivència al municipi.
Des de l’Ajuntament és considera que la col.locació de símbols d’organitzacions terroristes, tant si son autèntics, com si s’han col.locat per provocar, és un fet condemnable que només busca alterar la convivència a la vila.