Girona. La Fundació Rafael Masó organitza una ruta en bicicleta pels edificis de l’arquitecte a Girona

Es farà el proper diumenge 21 d’octubre i inclourà també una visita a la Casa Masó

La Fundació Rafael Masó organitza pel proper diumenge 21 d’octubre una passejada en bicicleta per veure diversos edificis de Rafael Masó a la ciutat de Girona i visitar la Casa Masó. L’itinerari, que recorrerà 12 edificis de l’arquitecte gironí, serà guiat per la responsable d’activitats de la Fundació Rafael Masó, Rosa M. Gil.

La ruta començarà a les 10 del matí des del davant de la Farinera Teixidor (c. Santa Eugènia, 42) i acabarà al pàrquing de bicicletes que hi ha al peu de la pujada de Sant Feliu. La durada prevista de l’itinerari és de 90 minuts de passejada i 60 minuts de visita a la Casa Masó.

Per participar a la ruta, cal inscriure’s prèviament a l’adreça electrònica Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . La ruta té un cost de 9 euros i inclou un plànol de la ruta, la visita guiada i l’entrada a la Casa Masó.

En cas de pluja s’ajornarà la visita per una data propera.

Fulletó