Olot. Per la fira, els estudis de Rosa Serra, Clapera Mayà i RCR, oberts al visitant

Dins del marc de la Fira de Sant Lluc d’enguany, els estudis de l’escultora Rosa Serra, el pintor Clapera i Mayà i dels arquitectes RCR obriran les seves portes el diumenge 21 d’octubre.

Aquesta ha estat una iniciativa del Patronat de la Fira del Dibuix d’Olot, i consistirà en una visita guiada a un dels tres estudis per conèixer l’obra i la forma de treballar de cadascun d’ells, de dos quarts d’11 del matí fins la 1 del migdia.
Per tal de participar-hi, cal inscriure’s prèviament a l’Oficina de Turisme d’Olot, personalment  o per telèfon (carrer Hospici, 8 – 972 26 01 41), ja que les places són limitades i s’anirà reservant per ordre d’arribada dels interessats/des. Tant la sortida com l’arribada de la visita guiada serà l’Oficina de Turisme.
L’activitat està pensada perquè els adults vagin acompanyats per infants, i comparteixin així aquesta experiència tan singular. Es disposarà de monitors perquè els nens i nenes puguin dibuixar en els mateixos estudis que visitin.