Hostalric. L’Ajuntament d’Hostalric congela totes les ordenances fiscals per a l’exercici 2013 excepte l’IBI, l’aigua i el clavegueram

En el ple ordinari celebrat aquest passat dilluns dia 8 d’octubre, l’Ajuntament d’Hostalric va decidir congelar la majoria de les ordenances fiscals de cara a l’exercici del 2013, amb tres úniques excepcions. La primera és l’IBI, que s’abaixa un 4% (del 0’74% actual passa al 0’71%).

La segona és l’aigua que s’apuja uns 3€ per trimestre en la quota bàsica (els primers 500 litres o fracció), mentre que el primer tram de consum queda congelat i els següents pateixen diferents modificacions. Finalment, el clavegueram també s’apuja uns 3€ per trimestre.
Els criteris seguits en l’establiment de les ordenances fiscals 2013 ha estat la voluntat, per una banda, d’adaptar la fiscalitat municipal al funcionament i ajustar-lo a la despesa de manteniment dels serveis municipals i, per l’altra no augmentar la pressió fiscal sobre les famílies del municipi en una conjuntura de crisi com l’actual.

Gabinet de Comunicació
Ajuntament d’Hostalric