Banyoles. 'Saps quin ocell és?' Un concurs d’identificació d’ocells al Museu Darder de Banyoles

El Museu Darder de Banyoles i Limnos convoquen, en motiu del Dia Mundial dels Ocells, un concurs d’identificació d’ocells. Del 4 al 14 d’octubre de 2012 hi haurà exposats 10 ocells dissecats al Laboratori de Taxidèrmia de l’Espai Darder per a què els aficionats a l’ornitologia puguin intentar identificar-los. Hi haurà dos nivells, un de bàsic i un de mitjà.

Entre els encertants màxims de cada categoria se sortejarà un lot de productes relacionat amb el món dels ocells, ofert per la botiga Darwin i els organitzadors. Per participar, només cal acudir al Museu Darder, apropar-se a la vitrina on hi ha els ocells exposats i anotar els noms dels ocells i les dades personals en una butlleta. Cal lliurar-la a recepció del Museu Darder. Una vegada finalitzat el concurs, es revisaran les butlletes recollides i es farà el sorteig i lliurament de premis als guanyadors. Des del Museu Darder de Banyoles s’anima a la participació i s’aclareix que no cal ser un expert per participar-hi.