Figueres. Figueres acull la Fira Adoptàlia 2012

La plaça Catalunya de Figueres serà l’escenari, el diumenge 14 d’octubre de 10 a 20 hores, de la Fira Adoptàlia 2012. Una mostra organitzada per l’Associació Canae – SOS Border Collie i que està destinada a l’adopció de gossos.

Per aquest motiu s’han programat tres desfilades d’animals per adoptar, que es faran a les 12, 16 i 18 hores. A més, els organitzadors han preparat altres activitats relacionades amb els animals de companyia com exhibicions d’agility; tallers per a la detecció de drogues; demostracions de gossos d’assistència; o de clicker, una tècnica d’educació.
A la Fira Adoptàlia 2012 també es podrà passejar pels estands de diferents associacions protectores d’animals o gaudir de les moltes activitats culturals que s’han preparat per als nens i nenes: concurs de dibuix, taller de pintures de cara, animació o castells inflables, entre d’altres.