Olot. Exposició pública del cens electoral

Amb motiu de les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 25 de novembre, l’Ajuntament d’Olot oferirà un servei de consulta del cens electoral del 8 al 15 d’octubre, ambdós inclosos.

Les consultes es podran fer a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, a la planta baixa de l’Ajuntament (passeig del Bisbe Guillamet, 10), en els horaris següents: de dilluns a dijous, de 8 del matí a 3/4 de 6 de la tarda, i els divendres de 8 del matí a 3/4 de 3 de la tarda.
La persona interessada s’haurà d’identificar aportant el DNI, passaport o permís de conduir i, així, si cal, s’omplirà l’oportuna reclamació.