Girona. L’associació d’agències de viatges Travel Advisor celebrarà a Girona la seva convenció anual

·         La convenció tindrà lloc el 17 i 18 d’octubre a Girona i convocarà agències i proveïdors del sector turístic estatal

·         Travel Advisors és una associació d’agències de viatges especialitzades en turisme de congressos

El grup d'agències de viatges Travel Advisors Guild (TAG) celebrarà la seva convenció anual titulada 'Trobada entre Amics' a Girona (AC Palau de Bellavista i Meliá de Girona) els dies 17 i 18d'octubre. A l'esdeveniment hi participaran els representants de les agències de viatges del grup, així com una àmplia representació dels seus proveïdors (companyies aèries, hotels, operadors turístics i companyies de lloguer de cotxes).

El primer dia tindrà lloc una presentació dels principals projectes de Travel Advisors, entre els quals destaca el seu interès per Girona com a destinació dels congressos. Així mateix, la regidora de Turisme i Comerç de l'Ajuntament de Girona, Coralí Cunyat, analitzarà també el potencial de la ciutat com a destinació congressual i de reunions d’àmbit professional. En aquest sentit Cunyat valora molt positivament que aquesta trobada es produeixi a la nostra ciutat, “ja que per uns dies Girona rebrà i de ben segur convencerà a uns prescriptors decisius de la indústria del turisme”. La regidora de Turisme i Comerç destaca que des de l’Ajuntament de Girona es treballa de forma constant per “posar la ciutat de moda dins el sector del turisme”.

La convenció també comptarà amb unes jornades tècniques, entre les quals es troba la conferència que impartirà el prestigiós conferenciant Emilio Duró, que sota un títol "La Gestió de la il·lusió, el Coeficient d'Optimisme en èpoques de canvi" analitzarà les diverses estratègies per encarar la crisi i la importància de l'actitud per superar-la. Travel Advisors ha volgut tractar aquest tema a la seva convenció a causa de la difícil situació econòmica del sector de les agències de viatges, de manera que s’aportin nous punts de vista i es promogui un esperit constructiu i il·lusionant.