Gironès. Diumenges de dinars familiars amb tallers per nens i dijous d'experiències d'oficis i artesans: Novetats d'aquesta tardor al Centre de Visitants

Aquesta tardor el Centre de Visitants del Gironès amplia les seves activitats amb dues novetats: en primer lloc: 'dinars familiars els diumenges', amb reserva prèvia, mentre els nens s'entretenen desenvolupant diferents 'tallers' d'oficis, amb les dates, horaris i temàtiques següents:

Diumenges: 4 de novembre (taller de terrissa) i 2 de desembre (taller de paper).

Horaris: a les 13.00 hores dinar pels nens i, a les 14.00 horesdinar pels pares.

De les 14.00 a les 16.00 hores: els nens participaran en els tallers mentre els seus pares dinen.

Preus: 12 € nens / 14€ pares

*A més, a partir de les 12.00 hores, qui ho desitgi, pot gaudir d'una visita al Centre d'Interpretació del Territori(adults: 4 € / nens 3 €).

La segona novetat d'aquesta tardor són les 'Experiències d'Oficis i Artesans' els dijous amb 'tertúlia taller' per descobrir els oficis de la comarca que es portaran a terme, de manera gratuïta, amb les dates, horaris i temàtiques següents:

Dijous: 11 d'octubre (escultures de Quart amb el mestre artesà Jaume Marcó), 8 de novembre (vitralls de Girona de Vitralls Vitric amb Olga Sala) i 13 de desembre (presentació de la nova col·lecció de joies de la Fundació Ramon Noguera).

Horari: 16.00 a 17.00 hores.

*A més: 10% de descompte a l'Espai Botiga a tots els participants i berenar a un preu especial.

Dimecres de Tast

Recordem que també, durant els mesos d'octubre i novembrecada dimecres de les 10.00 a les 16.00 hores, tots els visitants que s’acostin a l’Espai Botiga del Centre de Visitants del Gironès podran tastar, gratuïtament, productes de la comarca. Aquest dimecres, 10 d'octubre: 'Gelats artesans de tardor de castanya i moniato'.Presentació del producte: Joana Roura de 'La Bombonera' de Girona.