Santa Coloma de Farners. Santa Coloma de Farners commemora el Dia Mundial de la Salut Mental muntant un puzzle gegant a la plaça de la Pau

L’Organització Mundial de la Salut (OMS) enguany commemora aquest dia sota el lema La depressió: una crisi global

El proper dimecres 10 d’octubre, la plaça de la Pau de Santa Coloma acollirà a partir de les 12.00h les activitats que s’hi han organitzat, i que començaran penjant una pancarta amb el lema d’enguany. Seguidament es muntarà un puzzle gegant confeccionat amb caixes de cartró pintades en diferents colors. Cadascuna d’elles contindrà un missatge que farà referència a la salut mental.

Gabinet de Premsa
Regidoria de Comunicació