Hostalric. El Centre Cultural Serafí Pitarra d’Hostalric acollirà 11 activitats en el marc de la programació de tardor 2012

En la programació de tardor s’hi han inclòs també activitats organitzades des de les entitats de la vila com la que es farà el dia 14 d’octubre dins dels actes del Correllengua 2012 que fa la Coordinadora Cultural d’Hostalric. Aquest dia s’ha programat un espectacle de balls i contes tradicionals de Catalunya.

Igualment, i amb caire benèfic, el 18 d’octubre s’ha programat la pel·lícula La estrategia del caracol coincidint amb el Dia de la Fam. L’entrada per veure aquesta pel·lícula consistirà en una recollida d’aliments bàsics que seran lliurats a Càritas d’Hostalric. El 14, 15 i 16 de desembre, el grup de teatre local + o – Teatre faran representacions de l’obra Políticament incorrecte. Un euro de cada entrada es donarà a benefici de la Fundació Oncolliga.
A més a més, per tal de fer una àmplia difusió de les activitats, aquests dies s’ha obert una pàgina a Facebook on s’informa puntualment de les activitats que es fa al Centre Cultural Serafí Pitarra. La podeu trobar al següent enllaç

Gabinet de Comunicació
Ajuntament d’Hostalric