Santa Coloma de Farners. Glòria Morera omple la Biblioteca Joan Vinyoli en la presentació del seu darrer llibre 'Una Eurídice turmentada'

La polifacètica artista de Santa Coloma va començar a gestar aquest llibre de poemes a la dècada dels anys 70, a Santa Coloma de Farners, després d’un daltabaix sentimental.

Poeta, pintora i escultora, Glòria Morera ha presentat ara un nou llibre de poemes de la mà de Curbet Edicions. A la presentació hi van intervenir la regidora de cultura de l’Ajuntament de Santa Coloma de Farners, Carina Planiol, l’editor Quim Curbet, la psicòloga Daisy González Broche i Glòria Morera i Font.

Fotos: La Selva Comunica

Gabinet de Premsa