Tossa de Mar. Arriben a Tossa els millors malabaristes de bicicletes BMX del món

Després de celebrar-se a Alemanya, Portugal i Holanda, la població acull uns 200 riders de tot el món que participen en la Rebeljam durant tot el cap de setmana. Hi haurà competició al carrer, en terra i, fins i tot, a la platja de Cala Pola

La competició Rebeljam aterra aquest cap de setmana a Tossa de Mar després d’haver-se celebrat ja a Alemanya, Portugal i Holanda. Uns 200 riders de tot el món es concentren a l’Eurocamp de Giverola (Tossa de Mar) per elevar els malabarismes amb les bicicletes BMX al seu màxim nivell i endur-se els 20.000 euros que hi ha en joc. En total, es calcula que la Rebeljam ha portat unes 1.000 persones a Tossa.

La competició, que ha començat avui i s’allargarà fins diumenge, té quatre disciplines de BMX: terra, carrer, skatepark i una de trucs sense rampa a la platja de Cala Pola. L’organitzador, Andy Zeiss, afirma que “totes les modificacions i millores que s’han fet a les instal·lacions de Giverola per acollir la competició ja quedaran per sempre i, així, qualsevol que hi vagi a partir de dilluns ho podrà disfrutar”. Zeiss afegeix que “portar la competició a Tossa ha estat increïble. Totes les instal·lacions (càmping, hotel, rampes, platja) estan molt a prop. És el lloc perfecte per a celebrar una Rebeljam”.

Per la seva part, el regidor d’Esports de Tossa, Ignasi Sallés, explica que “l’ajuntament ha col·laborat en la realització de la competició d’enguany, però, de cares a l’any vinent, volem implicar-nos més i estaríem interessats que una de les proves es fes a la Platja Gran de Tossa”. En aquest sentit, Sallés conclou que “s’ha demostrat que és una activitat que mou força gent i que és una bona iniciativa per allargar la temporada”.

Tota la informació de la prova es pot trobar aquí

Servei de Premsa - Ajuntament de Tossa de Mar