Girona. Girona rebrà demà la flama dels Special Olympics

Arribarà a les 19 h al pavelló de Fontajau i a les 20 h a la plaça del Vi

La flama dels Special Olympics arribarà demà a les 19 h al Pavelló Municipal Girona-Fontajau, iniciarà un recorregut per diferents carrers de la ciutat i arribarà a la plaça del Vi cap a les 20 h, on serà rebuda per l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i s’encendrà el peveter. La torxa sortirà del Pavelló Municipal Girona-Fontajau i passarà per la rambla Xavier Cugat, el pont de la Barca, la rotonda de la Copa, el passeig Canalejas, la plaça de la Independència, el carrer Santa Clara, el pont de Pedra i arribarà a la plaça del Vi. El recorregut serà animat pels gegants i capgrossos de Girona.

Els portadors i portadores de la torxa seran representants d’entitats i de centres de discapacitats psíquics de la ciutat, així com d’altres poblacions. Aquests rellevistes seran acompanyats per esportistes i persones representatives de l’àmbit de l’esport i de la cultura, entre els quals cal destacar Natàlia Molero, Esteve Vilanova, Laia Fàbregas, Gerard Bagué, Mariàngela Vilallonga, Lluís Lucero, Toni Espinosa, Albert Jorquera, Pep Pujols, Delfí Geli i Miquel Sunyer.

Els Special Olympics se celebraran de l'11 al 14 d'octubre a Vilanova i la Geltrú i comptaran amb la participació de més de 1.200 esportistes i un grup de 500 voluntaris. La cerimònia d’inauguració serà al Palau Sant Jordi de Barcelona. En aquesta edició es commemora el vintè aniversari d’aquests jocs.