Fornells de la Selva. L'Escola de Música del Gironès aplega a més de 200 alumnes a Fornells de la Selva

L'Escola de Música del Gironès aplega al centre cívic i cultural la Sitja a més de 200 alumnes dels quals 102 són veïns i veïnes de Fornells.

Les classes van començar el ja passat 12 de setembre i està formada per l'Escola de Cobla i Tradicional, l'Escola de Guitarres o la Coral d'adults Interval, entre d'altres.

L'Escola de Música del Gironès és un projecte pioner de model d'escola descentralitzada. L'objectiu és apropar l'ensenyament musical als municipis de la comarca i ja compta amb 24 anys d'experiència.

La regidora d'Ensenyament, Ester Rafel, ha explicat que per l'Ajuntament és un “goig poder oferir aquestes instal·lacions” perquè tothom que ho desitgi es pugui formar musicalment al mateix municipi.

La Sitja, a més, també és la seu central de la Jove Orquestra del Gironès que compta amb 60 músics i assaja els dissabtes al matí. Una formació orquestral d'aprenentatge elemental integrada en el projecte educatiu de l'Escola de Música del Gironès.