Salt. Escolars de Salt fan tallers de cistelleria a les Deveses

●  Hi ha participat prop de 200 alumnes de les escoles de Salt

Els infants s’han pogut endur la peça elaborada a casa

Prop de dos-cents alumnes de 4rt de primària de les escoles han participat avui en tallers de cistellera a les Deveses de Salt amb motiu de la Fira Internacional del Cistell que es farà aquest cap de setmana.

Els tallers s’han fet al Pla dels Socs entre dos quarts de deu del matí i dos quarts de cinc de la tarda i els participants han elaborat peces de cistelleria que s’han pogut endur a casa.

La idea d’aquests tallers es facilitar una trobada entre els infants i els cistellers. Hi participen sempre els alumnes de quart de primària per procurar que en acabar l’escolaritat tots els alumnes de les escoles de Salt hagin passat per un taller de cistelleria.

La Fira Internacional del Cistell portarà a Salt més de 50 mestres artesans de Catalunya, de l’Estat Espanyol, França, Dinamarca, Alemanya, Italia, Marroc o Anglaterra.