Llagostera. Jornada sobre delictes d'odi i discriminació a Llagostera

Llagostera ha acollit una jornada sobre "Delictes d'odi i discriminació", organitzada per la Policia Local. Un total de 37 persones, de diferents cossos policials del Gironès, han participat a la jornada amb la voluntat de crear un espai formatiu i d'intercanvi d'experiències per a la detecció de situacions d'odi i discriminació.

La jornada, ha tingut lloc aquest divendres 10 de febrer a la Sala de Plens de l'Ajuntament amb diverses ponències amb la participació del Fiscal Delegat de Delictes d' Odi i Discriminació a Girona, Víctor Pillado Quintas; la caporala cap de la Unitat Central d'Atenció i Seguiment a Víctimes dels Mossos d'Esquadra, Andrea García; l'agent de la Unitat Central d'Atenció i Seguiment a Víctimes dels Mossos d'Esquadra, Isabel Molina; Laura Olgoso, treballadora social de Serveis Bàsics d'Atenció Social de Llagostera; Sílvia Vidal, Advocada del Servei d' Atenció Integral del Gironès- Salt i Isabel Tapia, Presidenta de Gaylespol.

La jornada ha fet èmfasi en la base legal i jurisprudencial a l'entorn d'aquesta tipologia de per establir una atenció més curosa en el casos que es produeixin i puguin ser ateses correctament i de manera més eficient.

A la jornada també hi ha participat la regidora de Drets Socials i Feminismes, Anna Viñas i alcalde de Llagostera, Antoni Navarro.

1676463066des.jpg