Blanes. Blanes celebrarà la 'Setmana per la Pau' del 30 de gener al 3 de febrer amb diverses activitats

Dilluns es llegirà el ‘Manifest per la Pau’ a les 18 h davant l’Ajuntament, i el cicle es tancarà el divendres 3 de febrer a les 20 h, amb la 5a Marxa per la Pau que sortirà des de la biblioteca

Blanes viurà els propers dies, del 30 de gener al 3 de febrer, diferents actes inclosos al cicle de la ‘Setmana per la Pau’ 2023. Després que el passat divendres es va celebrar una activitat paral·lela, amb una sessió de l’Hora del Conte a la Biblioteca Comarcal, el gruix del cicle començarà dilluns vinent, 30 de gener, amb dues activitats.
A les 6 de la tarda es llegirà el ‘Manifest per la Pau 2023’ al Passeig de Dintre, davant l’edifici consistorial. Posteriorment, a 2/4 de 7 de la tarda, la Sala de Plens acollirà el Lliurament dels Fons pels Projecte de Cooperació Internacional. L’endemà dimarts, 31 de gener, s’ha programat una conferència sobre ‘Els processos de pau a l’Amèrica Llatina: esperances i resistències’. Es farà a la Sala de Plens a les 19 h, amb Jaume Soler (SOARPAL) i Victòria Hernández (ASOCOLGI).

El dimecres 1 de febrer a les 6 de la tarda la Sala d’Actes Roberto Bolaño de la Biblioteca Comarcal allotjarà la presentació de l’Oficina d’Igualtat de Tracte i No-Discriminació, a càrrec de la Direcció General de Migracions, Refugi i Antiracisme de la Generalitat. El dijous 2 de febrer la Sala de Plens allotjarà la presentació del 5è Calendari Interreligiós de Blanes 2023, a partir de 2/4 de 7 de la tarda.

Finalment, el divendres 3 de febrer, a partir de les 8 del vespre, es farà la 5a Marxa per la Pau, que sortirà des de la Biblioteca Comarcal, aturant-se a la Plaça dels Països Catalans i a l’espai de Sant Andreu de Sa Palomera per fer diverses intervencions. El recorregut finalitzarà al Passeig de Dintre, davant l’Ajuntament. La Setmana per la Pau 2023 està organitzada per l’Àrea d’Acció Social, Igualtat i Nova Ciutadania, així com pel Servei d’Acollida, la Comissió de Cooperació, Solidaritat i Cohesió Social, i la Taula de Comunitats Interreligioses de Blanes.

1675165296setmana_per_la_pau.jpg
1675165296marxa_per_la_pau_(13).jpg