Altafulla. 'ÀNIMA JOVE, Mostra Internacional de Curtmetratges d'Animació d'Altafulla

Aquest dissabte 21 de gener tindrà lloc la primera edició d'ÀNIMA JOVE, la Mostra Internacional de Curtmetratges d'Animació d'Altafulla a la Violeta d'Altafulla

ÀNIMA JOVE serà un espai on difondre l'art de l'animació al nostre territori. Es projectaran curtmetratges de tot el món, de gran prestigi, que han recorregut els festivals d'animació més importants del planeta, nominats als Goya i als Oscar.

El 21 de gener a partir de les 11:30 a La Violeta d'Altafulla, donarà el tret de sortida amb el Taller CreÀnima, que com explica Joan Rubinat, director de la Mostra, “és un taller d'iniciació a l'animació per als més petits on podran gaudir deixant anar la seva creativitat, dibuixar i després veure la seva peça en pantalla gran”.

La Mostra seguirà durant el matí amb la projecció de la secció infantil de curtmetratges per petits i grans. I ja a la tarda, començarà la mostra per a adults, majors de 16 anys, projectant la secció documental a les 17:30, seguida de la secció de ficció a les 18:45.

En total, 23 curtmetratges multipremiats, on destaca també el de la Belinda Bonan, de l'estudi Most Wanted Studio i organitzadora també de la Mostra. “És el meu últim treball i està a la secció documental. Un curt experimental i d'animació sobre l'ictus que va patir la meva mare i és una peça a la que tinc molta estima i em fa molta il·lusió de presentar”.

Es tracta d'un esdeveniment únic a tota la demarcació de Tarragona, que posarà Altafulla al mapa de l'animació internacional, perquè s'ha recollit el millor del millor. En especial destaca Rubinat, l'última feina de la Joanna Quinn, una de les millors animadores que tenim a Europa, que parla de les obsessions que tenim tots a les nostres famílies, i estem contentíssims que pugui veure's aquí”.

Rubinat destaca que “volem fer partícips a tots els ciutadans del Tarragonès, especialment els amants de la cultura, amb aquesta proposta innovadora i sense precedents a casa nostra.

Aquesta mostra neix amb un esperit de continuïtat. Una cita anual on gaudir dels curtmetratges d'animació més destacats del panorama mundial. I amb una clara vocació d'esdevenir un festival d'animació de renom en el futur proper.

Consulta el programa.

Adquireix les entrades AQUÍ.

1674137880anima_jove_-_escoles-1_page-0001.jpg
Fitxer adjunt: 1674137880anima_jove_-_escoles.pdf