Altafulla. Tot a punt per a la cavalcada de Reis d'Altafulla

Les tres carrosses de Ses Majestats Melcior, Gaspar i Baltasar, més una quarta de pastorets i pastoretes seran les encarregades de repartir caramels per diferents carrers d’Altafulla aquest dijous dia 5 a la nit i fer arribar als més petits i petites de la casa la il·lusió i la màgia d’aquest dia tan especial.

La cavalcada començarà a la plaça dels Vents a les 18h, i enfilarà la Via Augusta fins arribar a la plaça del Pou. Allí, Ses Majestats s’adreçaran a la ciutadania des del balcó del consistori, per més tard, tornar a peu de plaça per rebre els infants que s’hi vulguin fotografiar o fins i tot entregar les darreres cartes.

Després del seu pas per la plaça del Pou, els tres Reis Mags es desplaçaran fins a la Violeta, escenari on es repartiran els regals a qui ho hagi demanat prèviament. L’entrega de regals es farà atenent a les peticions de les famílies que així ho hagin sol·licitat mitjançant el correu electrònic habilitat per a l’ocasió.

En tot cas, cal recordar que Ses Majestats també faran el seu recorregut habitual per les cases d’Altafulla on hi deixen els regals que la canalla ha demanat per carta. Això sí, cal que els més petits i petites de la casa ja siguin a dormir.

Per la seva banda, la Policia Local vetllarà per la seguretat de la rua seguint de prop la comitiva i amb el tall puntual dels carrers per on ha de passar aquesta: plaça dels Vents, Via Augusta, Pont damunt de la via, carrer Alcalde Pijuan, Marquès de Tamarit, carrer de l’Hostal, carrer de Dalt, Marquès de Tamarit, carrer de l’Hostal, Martí d'Ardenya, Sant Martí i Plaça del Pou.

Des de la Policia Local també es recomana als nens i les nenes que no s’atansin en excés a les carrosses per evitar que puguin fer-se mal amb les estructures, sobretot pel que fa a la part inferior, a les rodes.

Últim dia del Parc de Nadal

Avui és el darrer dia del Parc de Nadal, instal·lat al Pavelló Poliesportiu, obert de 17 a 20 hores. El parc compta amb inflables gegantins, circuïts de mini cotxes i karts, un rocòdrom –novetat principal d’enguany-, una tirolina, un taller de pinta-cares, un estand de la Policia Local, entre d’altres activitats.

1672900662reis_violeta.jpg