Sant Jordi Desvalls. Sant Jordi Desvalls millora la xarxa de sanejament de 3 carrers

L’actuació té un pressupost de 119.790 € finançats pel Pla Únic d'Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC)

El termini d’execució és de 3 mesos

Aquesta setmana s’han iniciat les obres de renovació del sanejament dels carrers Doctor Joher, Hospital i Francesc Macià, a Sant Jordi Desvalls. L’execució de les obres es farà per fases, començant pel carrer Doctor Joher. L’actuació contempla principalment l’arranjament de l’estanquitat de la xarxa amb la substitució dels col·lectors actuals que presenten deficiència estructurals.

“Amb aquesta actuació es preveu solucionar les deficiències històriques que presenta la xarxa de sanejament del centre del nucli urbà de Sant Jordi Desvalls, amb els problemes mediambientals que això suposa”, tal i com ha explicat l’alcaldessa, Núria Martínez de la Casa.  L’alcaldessa ha destacat també que “es tracta d’una obra llargament reivindicada pel municipi”.

Les obres s’han adjudicat, per part del Consell Comarcal del Gironès, a l’empresa ECOSTA CONSTRUCCIONS, S.L. per un import de 119.790 €,  en el marc del Pla Únic d'Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC).

El termini d’execució dels treballs és de 3 mesos. Mentre durin els treballs quedarà restringit l’accés rodat de vehicles.

1671709995foto_1.jpg