Banyoles. L’Ajuntament de Banyoles lliura 93 ajudes per al transport a joves estudiants

L’Àrea de Joventut de l’Ajuntament ha lliurat 93 ajudes per al foment del transport públic entre joves estudiants de la ciutat. Amb aquestes ajudes el consistori pretén contribuir a sufragar una part de les despeses de transport per als estudiants i incentivar l’ús del transport públic entre aquells estudiants que cursen els seus estudis fora de Banyoles.

Els estudiants que han rebut les ajudes són joves d’entre 16 i 25 anys que estudien el primer curs de Batxillerat, cicles formatius, formació professional o de grau universitari. De les 93 ajudes concedides, 71 són per a joves que estudien a Girona; 13, a Barcelona; 6, a Olot; i 3 a la Universitat Autònoma de Barcelona a Bellaterra. Tots han rebut targetes de transport per fer ús de la línia regular d’autobusos.

L’adjudicació de les 93 ajudes suposa un increment respecte a l’any passat, quan se’n van concedir 72, i respecte 2020, quan se’n van concedir 60.