Riudellots de la Selva. XVI Bicicletada Popular Poli-Poble a Riudellots de la Selva

En el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura i de la programació dels actes de la Festa Major, l’Ajuntament de Riudellots de la Selva ha organitzat, una bicicletada i una caminada popular. La XVI bicicletada Poli-Poble tindrà lloc aquest dissabte 24 de setembre amb sortida a les 9 del matí des de la plaça de l’Ajuntament fins al polígon industrial. Entre els participants inscrits es rifarà una bicicleta. Per participar al sorteig cal haver fet la inscripció abans del 22 de setembre.

Pel dijous 29 de setembre, a les 9 del matí, hi ha programada la caminada popular, que enguany arriba la XIX edició. La sortida serà també a les 9 del matí des de la Plaça de l’Ajuntament i al final del recorregut s’oferirà un esmorzar i es rifarà un calçat esportiu entre tots els participants que hagin fet la inscripció, abans del dia 27 de setembre a les oficines municipals.

El preu d’ambdues inscripcions és d’1 euro.

16642865631392-imagen-1663932827.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409