Roses. Nit de l'esport

Dissabte 29 de setembre, Roses retrà homenatge als seus esportistes a través de la celebració de la I Nit de l’Esport. L’acte, que té com a objectiu reconèixer la trajectòria i mèrits esportius assolits per rosincs i rosinques durant la darrera temporada, agafa el relleu de la Festa de l’Esport celebrada per primer cop al municipi l’any 2007, amb la voluntat municipal de donar-li continuïtat de forma anual a partir d’ara.

Una gran celebració amb l’esport com a protagonista absolut, retent homenatge als esportistes del municipi que amb esforç, perseverança i afany de superació competeixen en un ampli espectre de disciplines, ja sigui individualment o en equip. Reconeixement i agraïment als esportistes que fan transcendir el nom de Roses a través de la geografia nacional i internacional, convertint-se al mateix temps en un referent per a molts infants i joves del municipi. Aquesta és la voluntat de la Nit de l’Esport, esdeveniment que agafa el relleu de la I Festa de l’Esport que tingué lloc al municipi l’l'any 2007, donant continuïtat a l’esperit i filosofia d’aquella primera festa.

1. Exhibició del grup de Gimnàstica Rítmica Gemma

2. Presentació de l’acte

3. Reconeixement als equips dels clubs esportius rosincs que han ascendit de categoria
- C.B. ROSES – senior femení bàsquet