Sant Julià de Lòria. Presentades les jornades Somloria 2022

El cònsol major, Josep Majoral, acompanyat de l’organitzador de l’esdeveniment, Gerard Riart –VSL-, ha presentat als mitjans la programació de les dues jornades esportives que s’emmarquen sota el nom Somloria Sport Festival.

En paraules del cònsol, el Comú sempre aposta per la pràctica esportiva a l’aire lliure i en grup, que és un dels pilar de la salut i un dels maons de la vida social.

L’organitzador, Gerard Riart ha destacat que seran dues jornades intenses d’activitats esportives sense competició per a tots els gustos i edats que aniran acompanyades d’una fira d’expositors a la plaça de la Germandat.

Es preveuen, entre altres activitats, caminades, el popular Tomb Lauredià, gimcanes infantils pedalades de BTT, pedalades de bicicletes elèctriques, pedalades cicloturistes i una divertida activitat d’Orientació Familiar. Els recorreguts tindran diferents llargades i intensitats per adaptar-se a cada participant.

Com ha destacat Gerard Riart, l’objectiu és simplement la participació i el gaudi de l’experiència, sense cronòmetres ni rànquing de classificació.

Per informar-se i inscriure’s podeu visitar www.viusenselimits.com

1662579845img_6220.jpg
1662579846img_6212.jpg