Andorra la Vella. Les entitats esportives poden sol·licitar subvencions per al curs 2022-2023 entre el 9 i el 29 de setembre

El Comú d’Andorra la Vella posa en marxa una nova convocatòria de subvencions per a la temporada 2022-2023 (que es publicaran demà 7 de setembre al BOPA) per donar suport a les entitats que realitzen activitats esportives a Andorra la Vella amb una durada anyal o puntual i que incideixen en la creació i l’enfortiment de l’esport de base, el suport a l’esport de competició, les xarxes associatives en el món de l’esport, a les entitats que fomentin les relacions ciutadanes a través de la difusió de les diverses formes d’activitat física i esportiva, i a les entitats que es dediquin a la integració social per mitjà de l’esport.

En total, 18 escoles d’iniciació esportiva formen durant el curs més de 1.300 infants setmanalment i de 500 adults. A més, la convocatòria inclou esdeveniments per al foment de l’esport (el curs passat es van atorgar subvencions a 12 activitats d’aquest tipus).

Per la convocatòria de subvencions de lliure concurrència, que es poden sol·licitar entre aquest divendres 9 de setembre i el dijous 29 de setembre, El Comú d’Andorra la Vella incrementa un 7,5% el volum d’ajuts, amb una partida de 435.375 euros. S’ha convocat a les entitats esportives a una reunió informativa el dilluns 12 de setembre a les 20 hores al Centre de Congressos per exposar les novetats i resoldre dubtes sobre els procediments de sol·licitud.

Per la convocatòria de subvencions de lliure concurrència, que es poden sol·licitar entre aquest divendres 9 de setembre i el dijous 29 de setembre, es destinen 435.375 euros, una partida que s’incrementa un 7,5% respecte l’any passat, amb la voluntat de donar un impuls a les entitats esportives.

Poden sol·licitar les subvencions els clubs esportius, les seccions d’acció esportiva i agrupacions esportives sense ànim de lucre que estiguin inscrites al Registre Comunal d’Associacions d’Andorra la Vella i que duguin a terme a la parròquia l’activitat per a la qual es demana la subvenció.

Per facilitar la concurrència, el Comú d’Andorra la Vella presentarà en una reunió informativa les bases de la nova convocatòria el proper dilluns 12 de setembre a les 20 hores al Centre de Congressos als representants de clubs esportius de la parròquia, on s’atendran les qüestions de les entitats sobre el funcionament dels ajuts.