Campllong. Obeses posa dempeus el Musicant

Marina Rossell presentarà aquest vespre el seu últim disc “300 crits” i tancarà el 19è Festival de Música del País de Campllong

Ahir al vespre el grup Obeses acompanyat d’un cor mix de 12 veus va fer vibrar al públic del Musicant. Van fer un repàs dels seus èxits més coneguts com “Ens en sortirem” i “Ens hem alçat” amb una magnètica posada en escena. El cantant, Arnau Tordera, ha destacat a les seves xarxes socials la feina duta a terme per l’equip del Musicant: “Vespre orgàsmic a Campllong, un petit poble que organitza un gran festival, veritables herois i heroïnes de la cultura que mereixen tot el nostre reconeixement”.

Aquest vespre, l’encarregada de tancar aquesta dinovena edició és Marina Rossell acompanyada de Xavi Lloses al teclat. Presentarà el seu nou disc “300 crits”, com també interpretarà alguns dels seus èxits més coneguts i diversos clàssics catalans.

Proper concert:

Dissabte, 3 de setembre: 300 crits Marina Rossell. Amb aquest nou disc, la Marina Rossell assenyala amb cançons els crits nascuts de totes les emocions humanes: crits de goig, de desesperança, crits interminables que a vegades travessen la natura. Des de la França de la resistència, amb temes com “Sota el cel de París”, fins als nostres dies amb peces recents com “Morir d’un llamp “o “Guardo el dubte”. Cançons que neixen de la necessitat de sobreviure en temps maleïts.

Per més informació i disponibilitat d’entrades, es pot consultar https://musicantcampllong.cat/

Autor fotos: Iconna

1662373560unknown.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409