Campllong. Balkan Paradise Orchestra encén el Musicant

El 19è Festival de Música del País tancarà dissabte amb l’actuació de Marina Rossell

Avui serà el torn de Obeses i el Cor d’Obeses

Ahir al vespre les integrants del grup Balkan Paradise Orchestra van aconseguir fer aixecar de la cadira al públic del Musicant tot cantant, picant de mans i seguint el seu ritme magnètic.

Avui, Obeses farà el seu últim concert amb el Cor d’Obeses a la plaça Catalunya a les 21.30h. I demà, tancarà el Festival Musicant la Marina Rossell. La cantant pujarà a l’escenari per presentar el seu últim disc “300 crits” amb Xavi Lloses al teclat.

Per més informació i disponibilitat d’entrades, es pot consultar https://musicantcampllong.cat/

Concerts

Divendres, 2 de setembre: Obeses + Cor d’Obeses Amb l’Ai al cor. La veu com a pilar fonamental de la música d’Obeses. El seu cor mixt de 12 veus aporta una capa més d’èpica i transcendència al repertori de la banda, sempre ben elaborat, en la que és la presentació en viu del seu sisè disc que dona nom al seu espectacle. Una oportunitat excel·lent per tots aquells melòmans que gaudeixen del diàleg profitós entre la música moderna i l’herència de la música clàssica.

Dissabte, 3 de setembre: 300 crits Marina Rossell. Amb aquest nou disc, la Marina Rossell assenyala amb cançons els crits nascuts de totes les emocions humanes: crits de goig, de desesperança, crits interminables que a vegades travessen la natura. Des de la França de la resistència, amb temes com “Sota el cel de París”, fins als nostres dies amb peces recents com “Morir d’un llamp “o “Guardo el dubte”. Cançons que neixen de la necessitat de sobreviure en temps maleïts.

Foto: Iconna

1662118342_dsc2295.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409